V oblasti udržitelného stavebnictví a efektivního hospodaření s energiemi se společnost Geocore již dlouho řadí mezi průkopníky. Nejnovější krok, spuštění zcela nových webových stránek, zdůrazňuje tuto pozici a otevírá nové možnosti jak pro firmu, tak pro její zákazníky.
Webové stránky byly vyvinuty ve spolupráci s renomovanou webovou vývojářkou Jitkou Klingenbergovou, která do projektu vložila nejen své technické umění, ale i osobní vášeň pro ekologii a inovace.
Proč nové webové stránky?
Geocore se zaměřuje na vytváření řešení, která zajišťují, že budovy nejenže spotřebovávají minimum energie, ale zároveň poskytují bezpečné, pohodlné a zdravé prostředí pro jejich uživatele.
„Naším cílem je, aby se v budovách, které projektujeme a spravujeme, dobře žilo a pracovalo,“ uvádí jednatel společnosti Zdeněk Matějovský s tím, že nový web přichází v době, kdy digitální prezentace firmy hraje klíčovou roli ve vnímání značky a její schopnosti komunikovat s klienty.
„Geocore se s novými webovými stránkami snaží nejen odpovědět na současné požadavky digitálního věku, ale i předvídat budoucí potřeby a očekávání svých zákazníků,“ podotýká Zdeněk Matějovský.
Klíčové prvky nového webu
Zpřehlednění a zjednodušení navigace: Struktura webu byla navržena tak, aby co nejvíce vyhovovala uživatelům, kteří hledají rychlé a jasné informace o službách a produktech firmy. Informace byly přehledně rozděleny do snadno dostupných sekcí s propojením na další relevantní obsah.
Integrace moderních funkcí: Webové stránky nyní zahrnují nástroje jako konfigurátor služeb, který umožňuje uživatelům přizpůsobit si nabídku podle svých specifických potřeb. Dynamické formuláře a kalkulačky pomáhají uživatelům vypočítat možné úspory a optimalizovat jejich výběr produktů a služeb.
Vizuální konzistence: Web je nyní vizuálně atraktivní a zároveň umožňuje snadnější a rychlejší správu obsahu, což zefektivňuje celkový chod a aktualizace webu.
„Když mě firma Geocore oslovila s žádostí o nový web, věděla jsem, že to bude výzva. Rozsáhlý web bylo zapotřebí kompletně přestavět, aby více reflektoval potřeby zákazníků a lépe prezentoval nabídku firmy. Nový web Geocore se proto zaměřuje na 3 klíčové věci: jasná a přehledná struktura, moderní design s novými funkcemi a snadná správa webu do budoucna,“ shrnuje Jitka Klingenbergová, mimo jiné i programátorka a absolventka ČVUT v Praze.
Klíčový konfigurátor
Web se podařilo výrazně zpřehlednit a zjednodušit orientaci návštěvníků. „Velké množství informací, které byly těžko k nalezení, je teď rozděleno do jasných, snadno dostupných, navzájem propojených oblastí. Jednoduchá a intuitivní orientace na webu je základ, bez kterého nefunguje žádný web,“ konstatuje dále a poukazuje, že díky lepší přehlednosti bylo na nový web možné přidat další informace, které odráží aktuální zaměření firmy.
„Součástí je i nový (již zmíněný, pozn. red.) konfigurátor, který umožňuje zákazníkům filtrovat produkty a služby podle jejich preferencí. Na webu jsou i dynamické formuláře, které pomáhají zákazníkům spočítat úspory různých řešení a usnadnit jim rozhodování,“ podotýká Jitka Klingenbergová.
Nový web je také jednodušší a příjemnější na správu. Opravou prošlo i vyhledávání a další technologické dluhy původního webu.
Výsledkem je moderní a přehledný web, který odráží brand firmy a její práci. „V Geocore jsem měla možnost potkat ohromně vzdělané lidi, kteří dělají skvělé věci – a bylo mi ctí je poznat a podpořit je v jejich práci,“ uzavírá Jitka Klingenbergová.